Spring is in the air (postaday)

postaday, dailyphoto, dailypost, docular, (d)ocular

This entry was posted in nature, postaday, topic and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Spring is in the air (postaday)

  1. Yvonne says:

    Elke dag een post van (d)ocular, wat goed dat je deze blog hebt opgezet. Ik hou er van ;-). Je hebt echt je eigen signatuur.

    • (D)OCULAR says:

      Bedankt,
      Ik probeer er zoals steeds mijn eigen draai aan te geven. Het leek me wel een uitdaging elke dag een foto te voorzien. Het maakt dat je anders begint rond te kijken en na te denken over mogelijkheden :D…
      Tof dat je de tijd neemt hier te komen kijken en een comment te plaatsen

      groeten
      (D)ocular

      • Yvonne says:

        Ja precies, ik probeer ook elke dag een foto te maken en dat maakt dat je inderdaad anders gaat kijken en je ook veel meer bewust bent van je omgeving. Alhoewel het nog steeds af en toe een uitdaging is om elke dag een foto te maken, alleen al vanwege de tijd 😉

Leave a Reply

