Cellphone test (postaday)

This weekend I’m not @home, so it’ll be quite difficult to do a daily post. But thanks to Android, my phone might help me out.  It has a camera (a lot of camera apps :D), a 3g connection and a WordPress app, what could possibly go wrong ;). That’s why I prefer to test it…

Photo taken with a Sony Ericsson Xperia Active (Android) and the retro camera app. I’ve chosen for the Xolaroid 2000 camera in the app (If my real Polaroid photos would look like this I would be the happiest person on earth :D)

image

So let’s see whether it works.

(edit: it works, except for the auto correct, it is set in Dutch and doesn’t like English :D)

This entry was posted in Android, postaday, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Cellphone test (postaday)

  1. Yvonne says:

    Hi, ik maak ook regelmatig foto’s met mijn android (htc). Wel zo handig en je kunt soms beter stiekem een foto nemen ;-). Je gravatar afbeelding heb je aangepast zie ik. Hmmm… de andere vond ik wel erg herkenbaar d(o)cular. Even wennen dus haha!

    • (D)OCULAR says:

      Inderdaad, als je het shuttergeluid afgezet krijgt (af en toe het betere zoek werk :D) is het iets subtieler dan de reflex :D…. Tot nu toe heb ik er niet veel gebruik van gemaakt, maar als het dit weekend een beetje meevalt gebruik ik hem misschien iets meer voor de dailypost, het is alleszins minder rompslomp en de effecten/mogelijkheden zijn legio.

      Inderdaad, het werd nog eens tijd voor een gravatar wijziging. qua herkenbaarheid misschien terug iets minder, maar dat went snel genoeg 😀

  2. mddigitaal says:

    Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Ik heb hier even rond gesnuffeld en je manier van fotograferen trekt me erg aan. Ik kom zeker vaker langs! Mag ik je site op mijn blogroll zetten?
    Groet, monique

    • (D)OCULAR says:

      Graag gedaan, jouw blog is dan ook een pracht blog (die ik ondertussen ook volg :D)
      Ook jij bedankt voor je bezoek. Je bent hier altijd welkom.
      Ik voel me vereerd op je blogroll te komen, dus met plezier.

      groeten
      (D)ocular

  3. Paula en Jef says:

    Hahaha mooie voetjes hoor 😉 – nah ja… voeten dus ;)))

Leave a Reply

