high voltage (postaday)

Camera settings:
Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm f /3.5 – 5.6G ED VR
ISO800, 21mm, f /13, 1/160sec

Lightroom settings:
colour temperature: 5000, clarity : +20, contrast: +50

docular, (d)ocular, postaday, dailypost

This entry was posted in postaday, technic and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to high voltage (postaday)

  1. gopido says:

    Hey D’Ocular… ik zie dat je nu gebruik maakt van een reflex! Niet dat het verschil uitmaakt, want al je foto’s zijn eenvoudigweg schitterend! Ik ben terug aan het bloggen (beeldhoek 50) onder een nieuwe naam, zo kan ik ook makkelijker je blog blijven volgen!!! Knappe beelden!

    • (D)OCULAR says:

      hey gopido,
      fijn je terug te zien bloggen. Ik zou zeggen bijt je erin vast, je foto’s zijn te mooi om niet te delen :D…
      Ik heb mij inderdaad een reflex aangeschaft, de gelegenheid deed zich voor. Goedkoop, bijna niet gebruikt (+/-2000 clicks). Niet het nieuwste van het nieuwste, maar dat hoeft ook niet. Het is wat wennen en zoeken, maar het komt wel goed. De GE X5 blijft wel trouw op post als we grootsteden in gaan duiken…
      en bedankt ;).

  2. mddigitaal says:

    Je hebt het lijnenspel mooi vast weten te leggen. Opje rug in het gras? 😉
    Goet, Monique

    • (D)OCULAR says:

      Bedankt,
      Toch niet op de rug hoor :D.
      Midden van de paal afgepast, schermpje van de camera dichtgeklapt, stuk stevig karton op de grond, waterpas app op de gsm opgezet, gsm tegen de lens en de camera zo recht naar boven gezet, beetje gestabiliseerd, timer aan en foto getrokken 😀

  3. Yvonne says:

    Wow, geweldige foto! En creatief geweest om hem zo te kunnen maken lees ik 😉

  4. jmnpixels says:

    This would make a great TV-set test image….I like it!

  5. giannina says:

    wow that perspective makes it totally beautiful!

  6. ferdifoto says:

    Geslaagd perspectief, mooie tinten. Ik kan het resultaat zeker waarderen.

Leave a Reply

