My little brother

A cheat today… taken yesterday…. but I thought it was a nice photo of my little brother (who isn’t that little anymore :D)

Camera settings:
Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm f /3.5 – 5.6G ED VR
manual, ISO1600, 50mm, f /5.0, 1/160sec

Lightroom settings:
Exposure: +0.48, Contrast +52, Highlights +100,Shadows:  -23, Whites: +51, Blacks: -5, Clarity: +56, B&W conversion : auto settings lightroom
With lens correction profile

(d)ocular, brother, litlle, family, dailypost, postaday

This entry was posted in family, postaday and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to My little brother

  1. Yvonne says:

    Mooi portret, dat zie ik niet vaak van je… moet je vaker doen ;-).

    • (D)OCULAR says:

      Ik heb het er soms moeilijk mee om mensen online te gooien :D. Ik ben zelf iemand die nogal op zijn privacy gesteld is (vandaar ook geen facebook etc…), wat maakt dat ik sowieso geen portretten post zonder expliciete toestemming, maar mijn broertje maakte er geen probleem van 😀

  2. gopido says:

    Modern… speciaal en ook erg mooi! Ik vind dit een mooi portret, zou niet misstaan op een CD hoesje of zo!

  3. Ronald Puma says:

    De sfeer is goed….

  4. mddigitaal says:

    Haha, waardeert hij het nog om als klein broertje betiteld te worden? Mooi portret! Het getuigt van lef om een portret op deze manier uit te snijden. Het werkt hier in ieder geval prima!
    Groet, Monique

    • (D)OCULAR says:

      Dat eerste iets minder denk ik… maar ik heb het geluk om als oudste ook de grootste te zijn, dus ik kan/mag dat blijven volhouden :D….
      Bedankt, het was een “in de vlucht” shot, dus ik had niet zoveel keuze 😀

  5. giannina says:

    i like this a lot.

Leave a Reply

