Ready for bath (postaday)

Camera settings:
Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm f /3.5 – 5.6G ED VR
Manual, ISO800, 21mm, f /8, 1/60sec

Lightroom settings:
Colour temp: 1000, Contrast: +60, Saturation: -30

(d)ocular, docular, postaday, dailypost, bath

This entry was posted in bath, postaday and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Ready for bath (postaday)

  1. Yvonne says:

    Leuk perspectief! Sta je op een trapje of ben je zo lang 😉

    • (D)OCULAR says:

      ik ben vrij lang (2m03) en ik heb een uitklapbaar scherm en liveview op de camera 😀 dus foto is vanop een goeie 2,5 meter getrokken schat ik 😀

      • Yvonne says:

        Meer dan 2 meter?! Dat is wel meer dan vrij lang haha. Geen trapje voor jou dus 😉

        • (D)OCULAR says:

          klein ben ik niet te noemen :D, en dan nog eens roodharig, dus opvallen doe ik sowieso ;), een trapje heb ik niet nodig, het is wel leuk om eens een perspectief te nemen dat normaal niet gemakkelijk te nemen is :D, een vogelperspectief van de badkamer bijvoorbeeld 😀

  2. Snapshooter says:

    This is so whimsical, and though I’m not the first to say it, very cool perspective, 🙂

  3. boomkruiper says:

    Wat een sfeer!!!

  4. Geedebee says:

    Ik vroeg mij ook al af hou je dit voor mekaar gekregen had. interessant opnamestandpunt, zeer geslaagd!

  5. Val says:

    Be careful not to fall in with the camera!

Leave a Reply

