Under CCTV (Slinkachu in Antwerp)

Today and tomorrow in Antwerp, Slinkachu.  An artist with a humorous view on street-art.
A special thanks to Yvonne for letting me know ;)…
Official SLINKACHU Website

Camera settings:
Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm f /3.5 – 5.6G ED VR
Manual, ISO400, 98mm, f /5.6, 1/200sec

Lightroom settings:
Exposure: -0.50, blacks: -30, Clarity:+35, Vividness: +30

for more check my regular blog 😉

 (d)ocular, docular, dailypost, postaday, slinkachu

This entry was posted in city, postaday and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Under CCTV (Slinkachu in Antwerp)

  1. Yvonne says:

    GEWELDIG! Wat baal ik dat ik er niet bij was 😉

    • (D)OCULAR says:

      ;), I can imagine… toch nog eens bedankt om het te laten weten, anders had ik “erover” gekeken… Jammer genoeg heb ik ze ook niet allemaal kunnen zien. Misschien morgen, maar ik vrees ervoor.

      • Yvonne says:

        Las inderdaad op Facebook dat het druk was. En geen dank, ik vind het niet meer dan logisch dat ik het door geef als je er zo dicht bij woont ;-). En nu zie ik er toch ook nog wat van haha!!

  2. olive says:

    ik had er ook graag een kijkje genomen, ken zijn fot’s wel, heb er ook een boek van, maar irl lijkt me echt leuk!

Leave a Reply

