Old parking lot (B&W)

Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105mm f /3.5 – 5.6G ED VR
aperture priority , EV: +1, ISO200, 105mm, f /11, 1/2.5sec

Lightroom settings:
Contrast: +20, Highlights: +15, Shadows: -20, Clarity: +40, Curve: Normal Contrast

(d)ocular, docular, dailypost, postaday, parkinglot, urban, Black and white, zwart wit, b&w, z&w

This entry was posted in abandoned, fotografie, harbour, photography, postaday, urban and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Old parking lot (B&W)

  1. Ronald Puma says:

    Is leuk, ik heb ca.15 jaar een DOKA gehad, maar dit doe je nu digitaal (+20 e.d.)…..

  2. (D)OCULAR says:

    het is inderdaad een andere manier van werken :D, iets makkelijker wel, een doka zou ik zelf niet onmiddellijk aan beginnen… Alhoewel ik wel serieus twijfel om de analoge camera boven te halen. Het vereist toch iets meer skill, digitaal is de “ik pas dat wel aan in… ” nogal snel gezegd..

  3. Erg mooie foto. Zwart/wit versterkt het desolate sfeertje dat dit beeld reeds uitstraalt.
    Ik zie dat ik je op één of andere manier ben kwijtgeraakt maar inmiddels kan ik je weer volgen 🙂

    • (D)OCULAR says:

      bedankt,
      Qua kwijtraken, waarschijnlijk ben je me niet kwijtgeraakt, maar ben je op mijn andere blog gestoten ;), hier probeer ik elke dag 1 foto te posten die ik die dag getrokken heb. De laatste tijd durf ik al eens te slabakken (zoals vandaag), maar er zit toch enige regelmaat in 😀

  4. sedge808 says:

    Superb shot.
    Fab b&w.
    (I want to live here).

  5. mennoG says:

    Juist door de omzetting naar zwart/wit krijgt je deze prachtige verlaten sfeer. Een topfoto!

  6. natuurfreak says:

    Ik hou ontzettend van dit soort foto’s

Leave a Reply

